Державна інспекція навчальних закладів України,покриваючи корупційні злочини доцента Ковалюк, грубо порушує Закон України "Про запобігання корупції" (до непланової перевірки).
               
  Епіграф: "А судьи кто?" Чацкий                      

Я звинувачую Голову ДІНЗ Гурака Р.В., начальника управління контролю у сфері вищої освіти Телячого Ю.В., Заступника начальника управління - начальника відділу вищих навчальних закладів за першим та другим рівнем вищої освіти Вітранюк Н.О., весь склад комісії ДІНЗ з непланової перевірки НТУУ КПІ, виконавця Дудкова Я.П. у прикритті корупційних зловживань НТУУ КПІ, невиконанні своїх посадових обов'язків і те, що вони, мабуть на благодійній основі (доказів щодо отримання ними хабаря від доц. Ковалюк Т.В. в мене немає) дивним чином не помітили порушення конституційних прав і свобод Шевели І.Ю.

5.08.2017 року я отримав відповідь № 1/11-7288 від 24.07.2017 року, в якій мені повідомлено, що мої попередні звернення від 06.07.2017 № Ш-6002/0, від 10.07.2017 № Ш-6002/1, від 10.02.2017 № 6002/2 та від 12.07.2017 № 6002/3, що надійшли на адресу Міністерства щодо ситуації, яка склалася на факультеті інформаційно-обчислювальних технологій НТУУ КПІ надіслані до Державної інспекції навчальних закладів України листом від 20.07.2017 року №1/12-4738, оскільки Міністерство не має повноважень стосовно перевірки фактів, викладених у Ваших зверненнях.

7 серпня 2017 року в 12 годин 28 хвилин я зателефонував на телефон гарячої лінії ДІНЗ (044) 236-34-31 щодо вступної кампанії 2017 року, а саме повідомити про грубе порушення вступної кампанії Головою Приймальної комісії ФІОТ НТУУ КПІ доцентом Ковалюк, Головою Приймальної комісії ІПСА НТУУ КПІ, Головою Приймальної комісії НТУУ КПІ (і це «не на мою думку», а з доказовою базою; легендарний студент Ротаєнко В.В. на протязі 6 років в порушення законодавства України займає кожний рік бюджетне місце, причому 3 останніх роки на ФІОТ, жодного разу не з’явившись на заняття, дивитись скріншоти «Ротаєнко 2012-2017» з папки «Запит  в Ген. Інсп. ДЗ»), але в мене повідомлення не прийняли в зв’язку з відсутністю інспектора Дудкова Я.О., який займається вирішенням мого питання, який буде після обіду і надасть відповідь на всі мої запитання.

7 серпня о 14.14. я дізнався від інспектора ДІНЗ Дудкова Я.О., що по 31 грудня 2017 року існує мораторій на планову перевірку навчальних закладів, але за даної ситуації, якщо Державна регуляторна служба України надасть дозвіл для позапланової перевірки ФІОТ, то відбудеться позапланова перевірка, якщо не надасть, то перевірки не відбудеться аж до 2018 року, а там "ми заплануємо на 2018 рік, якщо не буде мораторія (прим. Шевели: мораторій - дуже вигідна штука для корупціонера, а, тим більше, для "потонувшої" в корупції освітньої системи).

І так: з моменту отримання листа ДІНЗ до моменту мого дзвінка пройшло 18 діб... А тепер читаєм законодавство України щодо ДІНЗ: " У випадку надходження обґрунтованої скарги громадянина про порушення його прав суб’єктом надання освітніх послуг — зокрема загальноосвітнім, дошкільних навчальним закладом — відповідний контрольний орган у 5-денний строк зобов’язаний подати до Державної регуляторної служби України: копію скарги; звернення з обґрунтуванням законних підстав для проведення контролю.

При зобов'язанні подати повний пакет документів у п'ятиденний строк ДІНЗ не подав їх до Державної регуляторної служби України навіть за 24 доби, адже я отримав відповідь 03/01-25/192 від 11.08.2017 на мій запит від 07.08.2017 року від заступника начальника Управління контролю у сфері вищої освіти Вітранюк Н.В., яка мене повідомляє: поки що тільки підготовлено клопотання щодо надання дозволу на проведення позапланової вибіркової перевірки ФІОТ НТУУ КПІ. Крім того вона звернула увагу, що ДІНЗ України діє у межах повноважень та у спосіб, визначених Положенням про ДІНЗ України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 538.

Я, МАБУТЬ, ДЛЯ НЕЇ ЗІ СВОЇМИ ПРЕТЕНЗІЯМИ: БИДЛО, ЯКОМУ ПОТРІБНО СИДІТИ В ХЛІВУ І КОВТАТИ ВСЕ, ЩО МЕНІ КИНЕ ДІНЗ. ЯК, ПАНОВЕ ІЗ ДІНЗ ВИ ВВАЖАЄТЕ: Я ЧИТАТИ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ВМІЮ? НА ДАНОМУ ЕТАПІ - ЦЕ ГЛИБОКА КРИЗА НАШОЇ ДЕРЖАВИ...ЯКЩО ПРОСТІ КЛЕРКИ, ЯКІ ЖИВУТЬ ЗА РАХУНОК ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ, МАЮТЬ ПРАВО БРАТИ НА СЕБЕ "ЗАКОНОТВОРЧУ" МІСІЮ, - ЦЕ Є ЗЛОЧИН ПРИ ВИКОНАННІ СЛУЖБОВИХ ОБОВ'ЯЗКІВ.

Виникає питання: в ст. 2 вищезазначеного положення стверджується: «ДІНЗ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України та указами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.»

А в ст. 4 - "ДІНЗ відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за виконанням суб'єктами надання освітніх послуг положень Конституції, законів України  та інших нормативно-правових актів з питань освіти; здійснює інспектування суб’єктів надання освітніх послуг з метою виявлення порушень вимог законодавства щодо надання освітніх послуг і державних стандартів освіти та запобігання таким порушенням; вживає необхідних заходів відповідно до законодавства для усунення виявлених порушень і недоліків. А відповідно до ст. 5: «ДІНЗ з метою організації своєї діяльності забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх реалізацією в апараті ДІНЗ».

Шановні панове із ДІНЗ, щоб довго не розписувати, я зупинюсь, по пунктах, тільки на грубих порушеннях вами (також з маленької букви, адже я ненавиджу гвалтівників, а ви є гвалтівники українського народу, ви берете з них чималі гроші і дурите їх...Ми не бидло, ми люди, більшість із вас затрималась з часів Януковича, вас треба опускати до рівня простих людей, щоб ви відчули свою відповідальність за те, що твориться в країні) законодавста України:

- При зобов'язанні подати повний пакет документів до Державної регуляторної служби за 5 днів, ви його не подали навіть за 24 дні.

- Якби я 7 серпня не зателефонував до ДІНЗ, то на 19 жовтня не було б нічого, адже ви не збирались виконувати свої обов'язки.

- Про можливу непланову перевірку керівництво ФІОТ, керівництво НТУУ КПІ були повідомлені кимось із посадових осіб ДІНЗ заздалегідь і вже приступили до знищення і підробки можливих доказів. 7 серпня 2017 року о 14 год. 51 хв. мною надіслано листа, причому з попередженням Дудкова Я.О., на електронні адреси ДІНЗ: ​dinzu@dinz.gov.ua, ​dinzu@ukr.net , в яких, крім запита на інформацію до ДІНЗ, мною були надіслані пояснення до запиту з беззаперечними доказами корупційних зловживань Голови Приймальної комісії ФІОТ НТУУ КПІ доцента Ковалюк, Голови Приймальної комісії ІПСА НТУУ КПІ, Голови Приймальної комісії НТУУ КПІ Киричка П.О., а також беззаперечними доказами масових корупційних зловживань Міністерства Освіти і Науки України в 2012-2017 роках і грубого порушення законодавства України щодо освіти, а саме з 26 скріншотами з системи abit-poisk.org.ua., про які дещо пізніше. Після того, як я 7 серпня 2017 року о 14 год. 51 хв. надіслав листа до ДІНЗ, на 8 серпня зник зі списків рекомендованих до зарахування і Ротаєнко В.В., і інші «мертві душі» доцента Ковалюк, а саме Сизонов О.Д., Попович І.Т., Сопіга Н.О. Що цікаво, ці «мертві душі» навіть не подавали копії документів на спеціальність 121, крім того, у них зовсім інший, причому набагато менший, загальний бал для вступу і вони вступили до інших навчальних закладів, але з подачі легкої корупційної руки доцента Ковалюк, вони, навіть не знаючи, поступили в один з самих престижних ВНЗ, всі докази в папці «Ковалюк. Вступна кампанія – 2017», що являється беззаперечним доказом корупційних зловживань, користування службовим становищем і підробки службових документів доцентом Ковалюк. Таким чином, 4 «мертві душі» доцента Ковалюк і тільки за однією спеціальністю, а таких спеціальностей через неї щорічно проходить три. Якщо її заслуженно не відправлять на відпочинок, я буду змушений її і тих, кому вигідно її прикривати привести до кримінальної відповідальності за отримання неправомірної вигоди в особливо крупних розмірах (строк відбування покарання до 10 років) і розкрадання держави. Але той же Ротаєнко (скріншот Ротаєнко 2017рік -2), хоча і доцент Коваленко, на її думку, знищила докази своїх зловживань, залишився в системі за 2-3 пріоритетністю на ІПСІ станом на 12.33 годин 8.08.2017, що являється беззаперечним доказом, корупційних зловживань проф. Киричка П.О., який являється беззмінним Головою приймальної комісії. Про «Ротаєнка2017» я повідомив лише Міністерство Освіти і Науки 4 серпня о 13.52 електронним листом і ДІНЗ 7 серпня 2017 року о 14 год. 51 хв. А вже на 12.33 8.08.2017 доцент Ковалюк знищує докази корупційних зловживань.

                      

Перший скрін зроблено 4 серпня 2017 року, але на 7 серпня 2017 року о 14 год. 51 хв., коли я надіслав листа до ДІНЗ, картинка була такою же, другий скрін зроблено (в правому нижньому кутку зверніть увагу на дату) 15 годин 14 хвилин 9 серпня 2017 року, але останні зміни в системі відбувались 12.33 8.08.2017 р. Виникає питання, нащо було видаляти доценту Ковалюк Т.В. тільки ту строчку, що стосується її, а тому що їй "начхати" і на Голову приймальної комісії НТУУ "КПІ", і на Голову приймальної комісії ІПСА, да і на престиж НТУУ "КПІ", а якщо, як стверджує ДІНЗ, Ротаєнко не "мертва душа", то нащо було попереджати, щоб Ковалюк знищила докази своїх злочинів, а про те, що ДІНЗ повідомила Ковалюк, мені на мій запит на інформацію, а саме на запитання: "Чи мала право ДІНЗ попереджати про можливу непланову перевірку керівництво ФІОТ, керівництво НТУУ КПІ?", заступник начальника управління Вітранюк стверджує: " керуючись підпунктом10 пункту 4 та підпунктом 2 пункту 6 Положення про ДІНЗ України, затвердженого Постановою КМУ від 16.10.2014 № 538, керівництву Університету направлено запит щодо надання для аналізу по суті порушених питань, копій відповідних документів та матеріалів."

Шановна, пані Вітранюк! Ви мабуть сподівались, що я Вам повірю на слово... Щодо підпункта 10 пункту 4:"ДІНЗ аналізує роботу дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, інших суб’єктів надання освітніх послуг щодо дотримання ними нормативно-правових актів у галузі освіти, вимог стандартів вищої освіти, дає оцінку відповідності їх діяльності вимогам державних стандартів, вносить пропозиції щодо усунення негативних і поширення позитивних тенденцій у розвитку освіти та надання освітніх послуг." А підпункт 2 пункту 6 звучить так:"ДІНЗ для виконання покладених на неї завдань має право:отримувати безоплатно від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб, а також від громадян та їх об’єднань інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань." ДЕ ТУТ СКАЗАНО ПРО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗЛОЧИНЦІВ, ЯКІ ГРАБУЮТЬ ДЕРЖАВУ В ОСОБЛИВО КРУПНИХ РОЗМІРАХ?

Звертаю Вашу увагу, що «Список рекомендованих 01.08.2017 ФІОТ_121, де в наявності всі ці «мертві душі», скачано з сайта ФІОТ (дивитись файл FIOT-121) , адреса http://fiot.kpi.ua/?p=7564. Але вже в списках, зарахованих (файл 121-FIOT_z) вищеперераховані «мертві душі» зникли. Дуже цікаво, що більшість із цих дітей не поступила нікуди, менша кількість - поступила в непрестижні ВНЗ, на суді проти Голови ДІНЗ (я не буду судитись проти служби, я буду судитись проти конкретної людини, адже хтось повинен відповідати за покриття корупції, або за "деребан" України) Гурака Р.В.

- ДІНЗ зробила все можливе для прикриття корупційних зловживань НТУУ КПІ, щоб Регуляторна служба України не надала дозвіл для перевірки.

Чому я стверджую, що ДІНЗ навмисно не отримало дозвіл від Державної регуляторної служби:

1. «ДІНЗ відповідно до покладених на неї завдань: здійснює контроль за виконанням суб’єктами надання освітніх послуг положень Конституції, законів України та інших нормативно-правових актів з питань освіти». Якщо ДІНЗ вважає, що стосовно Шевели І.Ю. не було порушено ні Конституцію України, ні закони України та інші нормативно-правові акти з питань освіти, то чому мені ДІНЗ не відмовило заздалегідь в зверненні до Державної регуляторної служби України за відсутністю підстав, а якщо, як я написав в скарзі від 14.08.2017 р., «дійсним повідомляю ДІНЗ, про грубе порушення конституційних прав і свобод Шевели І.Ю. керівництвом ФІОТ НТУУ КПІ, керівництвом НТУУ КПІ, керівництвом Міністерства Освіти і Науки, а також про грубі корупційні зловживання керівництвом ФІОТ НТУУ КПІ з метою безнаказаного продовження отримання неправомірної вигоди в особливо крупних розмірах…», то чому в зверненні ДІНЗ до ДРС про це нема жодного слова…, і ДРС зробила відповідний висновок «про відсутність питань, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення позапланового заходу».

2. У своїй відповіді № 03/01-26/220 від 08.09.2017 р. на мій запит від 04.09.2017 начальник управління ДІНЗ Телячий Ю.В. разом з виконавцем Дудковим Я.О. стверджують, що: «ДІНЗ надіслала запит на проведення позапланового заходу державного нагляду на адресу ДРС за офіційною формою. Головним документом щодо прийняття рішення ДРС про дозвіл (відмову) на проведення перевірки Університету є копія Вашого звернення. Звертаємо Вашу увагу, що лист до ДРС для погодження здійснення позапланового заходу нагляду (контролю) щодо Університету направлено за Вашим зверненням від 07.08.2017 (примітка: це був мій запит на інформацію до ДІНЗ). Тому Ваше твердження про несвоєчасну підготовку вказаного документа є необґрунтованим.» Ця відповідь не тільки являється доказом грубого порушення законодавства України, а і беззаперечним доказом бездіяльності ДІНЗ з метою затягування часу та навмисного неотримання дозволу від ДРС на непланову перевірку Університету для прикриття корупційних злочинів керівництва НТУУ КПІ, керівництва ФІОТ НТУУ КПІ. Адже:

2.1 ДІНЗ жодного разу мене не проінформувало про те, щоб я направив до ДІНЗ звернення, за яким буде подано запит на проведення позапланового заходу державного нагляду на адресу ДРС (беззаперечний доказ затягування часу, адже тільки 5.08.2017 року я отримав відповідь від Міністерства Освіти і Науки № 1/11-7288 від 24.07.2017 року, в якій мені повідомлено, що мої попередні звернення від 06.07.2017 № Ш-6002/0, від 10.07.2017 № Ш-6002/1, від 10.02.2017 № 6002/2 та від 12.07.2017 № 6002/3 (серед яких були 3 скарги щодо порушення керівництвом НТУУ КПІ конституційних прав і свобод Шевели І.Ю., дискримінацію, незаконне звільнення, порушення керівництвом НТУУ КПІ ліцензійних умов надання освітніх послуг), що надійшли на адресу Міністерства щодо ситуації, яка склалася на факультеті інформаційно-обчислювальних технологій НТУУ КПІ надіслані до Державної інспекції навчальних закладів України листом від 20.07.2017 року №1/12-4738). Таким чином, за 18 днів (від 20.07. до 7.08 ДІНЗ просто проявляло бездіяльність для прикриття корупції і затягувало час).

2.2 Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації, надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Дане роз’яснення визначене статтею 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Таке роз’яснення висвітлено у статті 3 Закону України “Про звернення громадян”.

Відтак, вони відрізняються між собою, в першу чергу, своїм змістом: запит — прохання надати інформацію, звернення — прохання вчинити певні дії, викладені у пропозиціях, заявах чи скаргах.

Таким чином, коли 7 серпня ДІНЗ отримало від мене запит на інформацію, що ніяк не являється обґрунтованою скаргою, для навмисного неотримання дозволу від ДРС на непланову перевірку Університету для прикриття корупційних злочинів керівництва НТУУ КПІ, керівництва ФІОТ НТУУ КПІ замість моїх обґрунтованих скарг до Міністерства Освіти і Науки, в яких розкриті всі правові підстави для непланової перевірки НТУУ КПІ, замість моєї обґрунтованої скарги щодо бездіяльності ДІНЗ від 14 серпня 2017 р., в якій також розкриті всі правові підстави для непланової перевірки НТУУ КПІ лише 14 серпня ДІНЗ надсилає до ДРС у вигляді «обґрунтованої скарги» мій запит на інформацію, який я направив на ДІНЗ, як розпорядника інформації.

3. У своїй відповіді № 03/01-26/220 від 08.09.2017 р. на мій запит від 04.09.2017 начальник управління Телячий Ю.В. разом з виконавцем Дудковим Я.О. стверджують, що: «Державна інспекція має право виконувати покладені на неї завдання, в тому числі – розгляд звернень громадян, шляхом отримання від установ та організацій відповідних документів та матеріалів». Чому ж тоді три мої скарги до Міністерства Освіти і Науки не використовувались ними в якості «Головного документа щодо прийняття рішення ДРС про дозвіл (відмову) на проведення перевірки Університету», а було використано аж через 25 днів (замість п’яти днів за законодавством України) мій запит на інформацію до ДІНЗ від 07.08.2017 р., причому ще й в грубе порушення Закону України «Про доступ до публічної інформації»? Це також являється беззаперечним доказом затягування часу і навмисного неотримання Державною інспекцією дозволу на непланову перевірку НТУУ КПІ з метою прикриття дискримінаційних і корупційних злочинів НТУУ КПІ.

4. На моє запитання у запиті від 07.08.2017 р.: «Чи мала право Державна інспекція навчальних закладів України попереджати про можливу непланову перевірку керівництво ФІОТ, керівництво НТУУ КПІ (про що я надав до ДІНЗ беззаперечні докази в скарзі на бездіяльність ДІНЗ від 14.08.2017 р.), які було повідомлені кимось із посадових осіб ДІНЗ заздалегідь і знищили майже всю інформацію про «мертві душі»? Якщо да, то яким законом це регламентується, якщо ні, то хто з посадових осіб ДІНЗ мав доступ до моєї скарги?» у своїй відповіді № 03/01-26/220 від 08.09.2017 р. начальник управління Телячий Ю.В. разом з виконавцем Дудковим Я.О. стверджують, що: «Як наслідок, для розгляду Вашого звернення до МОН, яке листом МОН від 14.08.2017 № 01-26/932 спрямоване до ДІНЗ, до університету було направлено відповідний запит». Це лише є беззаперечним доказом незацікавленості Державної інспекції в розкритті дискримінаційних і корупційних зловживань НТУУ КПІ.

5. У своїй відповіді № 03/01-26/220 від 08.09.2017 р. на мій запит від 04.09.2017 начальник управління Телячий Ю.В. разом з виконавцем Дудковим Я.О. стверджують, що: «Наголошуємо, що питання щодо корупційних зловживань посадових осіб Університету та тиск на студентів і спроба доведення до суїциду не належать до повноважень ДІНЗ». Але пособництво в корупційних зловживаннях також не належить до повноважень ДІНЗ. Крім того, відповідно до Положення про ДІНЗ, ДІНЗ з метою організації своєї діяльності: забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх реалізацією в апараті ДІНЗ. Ця відповідь начальника управління тільки доводить факт самоухилення ДІНЗ від виконання службових обов’язків з метою прикриття корупційних зловживань НТУУ КПІ.

6. Той факт, що відповіді на мої запити підписує не розпорядник інформації, якого я вказав, а саме Голова ДІНЗ, підкреслює лише факт того, що Голова ДІНЗ розуміє, що ДІНЗ грубо порушує конституційні права і свободи Шевели І.Ю. для прикриття дискримінаційних і корупційних зловживань НТУУ КПІ.

7. Розглянемо підписані Головою ДІНЗ «Об’єктивні дані про суб’єкт господарювання», які виготовляв на протязі 26 діб, замість п’яти діб за законодавством України виконавець Дудков Я.О., а саме пункт п’ять: «Питання, необхідність перевірки яких стали підставою для проведення заходу державного нагляду (контролю): Організація роботи вступної компанії 2015, 2016, 2017 на ФІОТ НТУУ КПІ, ведення організаційної та обліково звітної документації щодо поновлення, відрахування та переведення осіб з числа студентів факультету.» - Це є безпосереднім прямим доказом навмисного неотримання дозволу на непланову перевірку НТУУ КПІ з метою прикриття багаточисельних дискримінаційних і корупційних зловживань. Адже після такого звернення ДІНЗ до ДРС, Державна регуляторна служба не дозволила непланову вибіркову перевірку ФІОТ НТУУ КПІ в зв’язку з «відсутні питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення позапланового заходу». Що мене в моїх багаточисельних зверненнях зовсім не цікавило, так це «Організація роботи вступної компанії 2015, 2016, 2017 на ФІОТ НТУУ КПІ, ведення організаційної та обліково звітної документації щодо поновлення, відрахування та переведення осіб з числа студентів факультету». Хоча, я розумію бездіяльність ДІНЗ, адже моє втручання в незаконні дії НТУУ КПІ обмежує їх в можливостях отримання неправомірної вигоди в особливо крупних розмірах.

Не знаю, яка Божа сила спромоглася навести ДІНЗ на шлях істинний, чи запит від Уповноваженного Верховної Ради з прав людини, чи, можливо (але я невпевнений), внесення відомостей до ЄРДР, чи моє звернення до адміністрації КМУ... Але одного разу, коли я подзвонив до Державної регуляторної служби, мене повідомили, що призначена непланова перевірка НТУУ КПІ (продовження на слідуючій підсторінці)...